U bent hier

Comité van Aanbeveling

COMITÉ VAN AANBEVELING

In 2021 is een Comité van Aanbeveling aangetreden. Dit comité wordt gevormd door vier personen uit diverse geledingen van de samenleving.

Het instellen van het Comité van Aanbeveling heeft een tweeledig doel:

• verbreden van het netwerk van Het Tweede Huis, en
  • functioneren als klankbord voor (toekomstige) beleidsbeslissingen.

Samenstelling

• Bert Frings: oud-wethouder gemeente Nijmegen en nu actief voor drie ministeries om extra woonplekken voor dak- en thuislozen te realiseren. Tevens wethouder in Winterswijk.
  • Manfred Markhorst: management functies (ICT) bij KPN, Interprom en Digital Equipment Corporation. Actief o.m. als voorzitter Nijmeegs Mannenkoor en oprichter en bestuurder ‘Academy for Integrative Medicine’.
  • Catelijne Quant: voormalig beleidsmedewerker Vrijwilligerswerk, beleid en coördinator Steunpunt Vrijwilligerswerk en nu Dorpsverbinder gemeente Heumen.
  • Cees van Verseveld: oud-leidinggevende en interimfuncties HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) en tevens actief bij o.m. de Pompekliniek, de Voedselbank, het Gebroeders.Van Lymborch Huis en de TOV-Tiel.

Hosting & Onderhoud door ELONISAS Groep B.V.